2009年10月15日 星期四

腳軟婆婆

今朝坐地鐵返工, 到油麻地站搭升降機時遇到一位腳軟的婆婆, 她担心趕不到升降機要等下一輪, 於是跌跌撞撞沖入來,我一手扶住她, :"小心" 她說 : "我腳軟, 對唔住, 嚇親你地", 有一位長者亦問 :" 點解唔叫多位朋友同行? 她答 :" 我獨居, 對唔住, 對唔住...." 連說了几聲對不起. 當時一陣心酸, 婆婆算矮細,又皮包骨, 我扶住她時已覺她[骨瘦如柴], 頭髮雪白, 背著個背包, 扶住枝拐杖. 約1分多鐘的升降機過程她已腳軟多次, 出時東倒西歪, 但見她尚算樂觀, 不時面露笑容. 我因趕時間沒有再留意她, 就出閘了.

可見身體健康是好重要, 但有親人才更重要, 珍惜身邊人.

沒有留言:

張貼留言